Wyróżnienia

Po raz kolejny zostałam wyróżniona przez szyjące i tworzące różnie inne twory blogerki - tym razem przez KasięB, właścicielkę blogu "Szycie uzależnia" oraz przez panią Fusik, szefową blogu "Fusikowo". Jest mi niezmiernie miło z tego powodu. Bardzo Wam dziękuję, dziewczyny!

Od Kasi otrzymałam wyróżnienie "Liebster Blog".


Zasady zabawy są następujące:
Uczestnik powinien odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą oraz nominować kolejnych 11 osób i zadać im własnych 11 pytań.

Kasia prosiła o wybranie sobie jedenastu spośród zamieszczonych na jej blogu pytań. Oto one:
1.Co lubisz najbardziej szyć? 
Sukienki. 
2. Jak nauczyłaś się szyć?
Ciągle się uczę.
3. Co najbardziej irytuje cię w szyciu?  Prucie. :)
4.Wieczór czy ranek?
Wieczór. 
5.Zimno czy ciepło?
Ciepło.
6. Psy, czy koty?
Koty. 
7.Fiołki czy frezje?
Bez.
8.Ulubiona potrawa polska:
Gołąbki.
9.Filmy czy seriale?
Filmy.
10.Słuchasz rocka czy disco?
Głównie rocka, ale disco też.
11. Jaka jest twoja pierwsza myśl po przebudzeniu? "Jeszcze trochę pośpię." :)
Od Pani Fusik natomiast dostałam wyróżnienie: "Wieczór we dwoje, czyli szydełko i ja". 


Otrzymują je osoby, które mają mniej niż 300 obserwatorów blogu. Jest ono dla mnie tym bardziej cenne, że dopiero raczkuję w dziedzinie szydełkowania i do tej pory udało mi się wydziergać jedynie kołpak do skody. :) W przypadku tego wyróżnienia nie trzeba odpowiadać na żadne pytania.
Tradycyjnie nie będę nikogo nominować do dalszej zabawy. Zapraszam za to serdecznie na blogi: "Fusikowo" i "Szycie uzależnia". 

Buziaki!



Komentarze