środa, 2 stycznia 2013

Spodnie od piżamy po raz drugi

Dziś krótki post o długich portkach. :) Tym razem jednak nie szyłam ich dla siebie, lecz dla mojego chłopca. Był to prezent gwiazdkowy na ostatnią chwilę, bo powstał w Wigilię przed południem. :) Miał być niespodzianką, więc nie mogłam oficjalnie zmierzyć mojego modela ani jego garderoby. Szyłam więc "na oko", w rezultacie czego porcięta okazały się odrobinę za luźne w pasie (już to poprawiłam).

Spodenki uszyłam z cienkiej bawełny. Nie miałam gotowego wykroju, więc wzorowałam się na starych spodniach mojego taty. Efekt moich zmagań z kraciastą tkaniną widać na zdjęciach, które powstały tuż po  "prapremierze" spodni (dlatego są tak wymiętoszone). 

męska piżama




bawełniana piżama 

 męska piżama
 


męska piżama 

męskie spodnie piżamowe

Jak widać na fotkach, niestety nie udało mi się dopasować kratki na bokach spodni. Na szczęście ten defekt nie wpływa na komfort noszenia garderoby. :) Ważne, że gatki są wygodne (jak twierdzi mój chłopiec) i podobają się obdarowanemu. Mam jednak nadzieję, że następne uszyte przeze mnie spodnie będą idealne. :)

PS. Wszystkim czytelnikom, mniejszym i większym fanom mojego blogu i tym, którzy kibicują mi w mojej przygodzie z szyciem, życzę szczęścia w nowym roku. Wszystkiego najlepszego, moi kochani!

14 komentarzy:

  1. Duże ten Twój "chłopiec" :P Spodnie bardzo fajne. Wiem jaki to stresik takie szycie na czuja, bez wymiarów i to jeszcze na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po owłosionym brzuszku zgaduję, że "chłopiec" już nie taki młody :) a kratką na szwach się nie przejmuj - mój "chłopiec" ma spodnie od piżamy z pewnej sieciówki (wstyd, bo mu nigdy nie uszyłam) i kratka nigdzie się nie zgadza - faceci takich rzeczy nie widzą:) no chyba, że im paluchem pokażesz :)

    Pozdrawiam i życzę Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zgadzam się:) I nie ma po co paluchem pokazywać :) Takie rzeczy to widzi tylko LolaJoo :P

      Usuń
    2. Chłopiec jest wyrośnięty, to fakt. :) A co do kratki, to wiem, że to szczegół, ale jednak ładniej wygląda, kiedy jest dopasowana na szwach. :)

      Usuń
  3. gatki pierwsza klasa ;d mojemu tez by się przydały....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie to akurat nie problem! :) Szyj i pokaż swoją wersję. :)

      Usuń
  4. Gdzie wy na tych gaciach kratkę widzicie??? W którym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Prędzej mój chłopiec, uszyłby mi gatki niż ja jemu, zatem podziwiam umiejętności operowania maszyną do szycia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gatki fajne i gdybym ja swojemu facetowi uszyła takie w prezencie to sama bym w nich łaziła po domu;pp śpimy poprostacku - bez piżam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są na mnie za duże. Poza tym dla siebie już uszyłam. :)

      Usuń
  7. zle zalozyles te spodnie od pizamy

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tym powyżej bo coś za bardzo wisi i nie widać gdzie przód, a gdzie tył.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz. ♥ Zapraszam ponownie!